Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Visa Europe bude nabízet českým bankám novou službu, která zlepší informovanost zákazníků

Visa Europe vidí velkou budoucnost v rozvíjení sektoru loajality, a to v propojení platební karty a nabídek obchodníků. Tuto službu bude Visa nabízet českým bankám pod názvem CLO (Card Linked Offers).

Bude tak možné představit inovativní a cílenou nabídku, která zákazníkům platícím kartami Visa přinese personifikované slevy a bonusy u vybraných partnerů. Visa proto již minulý rok navázala spolupráci se společností edo Interactive, která je uznávaným globálním expertem na toto řešení. Ta zároveň hledala partnery na jednotlivých trzích.

Cílená nabídka CLO zatím funguje ve Velké Británii, od léta bude dostupná na polském trhu, postupně se bude rozšiřovat i do dalších zemí včetně České republiky. „Od října 2013 do září 2014 se prostřednictvím našich karet utratilo bezmála 560 miliard korun. To je rozhodně velké číslo, u něhož je pro marketéry výhodné vědět co nejvíce o prováděných transakcích. My tato individualizovaná data dokážeme poskytnout,“ uvádí Marcel Gajdoš, regionální ředitel Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Jak služba CLO funguje?
Visa plánuje službu nabídnout bankám a ty ji poté nabídnou držitelům karet Visa. Banka tak bude mít na výběr, jestli službu představí klientovi a rovněž jak s ním bude komunikovat. Nositelem této platformy je primárně mobilní telefon, lze využít i tablet či počítač. Na vybraném zařízení klient obdrží informaci o partnerech a výhodách a nabídku si aktivuje. Pak už jen stačí zaplatit kartou Visa a sleva se mu objeví na kartovém účtu. Každý držitel bude mít unikátní nabídku, která mu bude šita na míru.

V České republice společnost Visa již realizovala několik kampaní založených na odměňování zákazníků za používání jejich karet. „Spolupracovali jsme například se společnostmi Shell, Kaufland nebo Aukro. Nyní spolupracujeme s Benzinou a dalšími retailovými partnery v rámci společné kampaně trvající do konce června. Vedle toho jsme na začátku tohoto roku spojili v oblasti loajality síly s mediální skupinou MAFRA. Náš společný projekt mobilní aplikace Visa Portmonka umožňuje nahrát si všechny věrnostní a zákaznické karty do mobilu, získat slevy a do budoucna plánujeme i mobilní placení. Uživatelům aplikace nabídne více výhodných akčních nabídek a kupónů,“ dodal František Jungr, manažer pro regionální rozvoj společnosti Visa Europe.



Čtěte také

marketing Skrze Karty dobré vůle ČSOB se v minulém roce vybraly více než tři miliony korun

marketing Creditas přichází s bezplatným výběrem z každého domácího i zahraničního bankomatu

marketing mKarta Svět v podání mBank znamená nejlevnější platby v cizině

marketing Fio banka startuje s bezkontaktní technologií na bankomatech

marketing Klienti skupiny ČSOB mohou v Chorvatsku hodně ušetřit, stačí jen platit kartou

marketing Raiffeisenbank dá svým kreditním kartám novou podobu

marketing Banka Creditas připravila platební kartu z ryzího zlata

marketing Visa rozdává odměny zákazníkům Albertu, stačí platit Visa kartou v průběhu letošních zimních olympijských her