Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Visa plánuje v Evropě cílené bonusové nabídky pro držitele karet

Visa zahájila spolupráci se společností edo Interactive. Ta je jedním z lídrů prudce se rozvíjejícího sektoru CLO (Card Linked Offers – propojení platební karty a nabídek obchodníků). Díky tomuto partnerství bude možné v Evropě představit inovativní, cílenou nabídku CLO, která bude zákazníkům platícím kartami Visa přinášet personifikované slevy a bonusy.

Prvním trhem, kde se nabídka CLO již koncem roku uvede v praxi, bude Velká Británie. Postupně se však budou přidávat i další trhy, včetně středoevropského.

„Doba, kdy se reklama a zákaznický marketing spokojily s univerzálním řešením pro všechny, dávno minula. Spotřebitelé chtějí přístup uzpůsobený na míru a žádají bonusy, které odrážejí jejich výběr oblíbených značek a produktů,“ uvádí Crispin Rogers, ředitel oddělení pro cílená marketingová řešení Visa Europe.

Ve Velké Británii, kde již brzy odstartuje pilotní fáze projektu, se kartami Visa zaplatí každá třetí libra. „Británie má v tomto ohledu před ostatními zeměmi náskok. V České republice se prostřednictvím karet Visa zaplatí 1 euro z každých 12,50 eur, v Evropě je to z každých 6,50 eur. Očekáváme, že toto číslo nadále poroste. Jen za první pololetí tohoto roku se totiž prostřednictvím našich karet utratilo přes 87 miliard korun, což je meziročně o sedm miliard více. Díky hloubce a šíři dat o prováděných transakcích dokážeme marketérům poskytovat vysoce relevantní informace. Ty umožňují vytvářet efektivní individualizované nabídky. CLO nabídka tak bude uvedena i ve střední Evropě,“ informoval Marcel Gajdoš, regionální ředitel Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

V České republice společnost Visa již v minulosti realizovala několik kampaní založených na odměňování zákazníků za používání jejích karet. „Spolupracovali jsme například se společnostmi Shell a Kaufland, tento měsíc navazujeme spoluprací s významným českým e-shopem,“ potvrzuje zájem spotřebitelů o podobné akce Marcel Gajdoš.

Nabídka CLO, která obchodníkům pomáhá propagovat obsah, který cílí na konkrétní zákazníky, a z něhož sami zákazníci profitují slevami na nákup či dalšími bonusy, které běžně nejsou v nabídce, už nějakou dobu úspěšně funguje v USA. Na tamějším trhu společnost edo spolupracuje s více než 200 bankami a 1000 obchodníky.



Čtěte také

marketing Skrze Karty dobré vůle ČSOB se v minulém roce vybraly více než tři miliony korun

marketing Creditas přichází s bezplatným výběrem z každého domácího i zahraničního bankomatu

marketing mKarta Svět v podání mBank znamená nejlevnější platby v cizině

marketing Fio banka startuje s bezkontaktní technologií na bankomatech

marketing Klienti skupiny ČSOB mohou v Chorvatsku hodně ušetřit, stačí jen platit kartou

marketing Raiffeisenbank dá svým kreditním kartám novou podobu

marketing Banka Creditas připravila platební kartu z ryzího zlata

marketing Visa rozdává odměny zákazníkům Albertu, stačí platit Visa kartou v průběhu letošních zimních olympijských her