Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Wüstenrot prodloužil platnost výhodné nabídky týkající se spořicích účtů

Až do konce června bude platit nabídka týkající se novopečených majitelů spořicích kont. Mohou totiž dosáhnout až na úrok v hodnotě 1,6 % p. a. po celý zbytek roku, a to bez ohledu na sumu vložených financí. Důvodem prodloužení akce je samozřejmě nebývalý zájem, který se s touto nabídkou v poslední době pojí.

Sazba až 1,6 % ročně láká tisíce nových klientů

Stačí jediné – založit si v první polovině roku 2019 Wüstenrot Spořicí účet, klientům pak náleží až do 31. prosince speciální úroková odměna ve výši 0,6 %. Přitom základní úrok je půl procenta ročně, při fixaci vložených financí na čtvrt roku až celý rok je možné získat ještě věrnostní bonus ve stejné výši. Po celý zbytek roku 2019 tak mají noví klienti jistotu zhodnocení 1,6 % p. a., a to v rozmezí 30 tisíc korun a až půl druhého milionu. V případě založení dalších kont je limitem opět 1,5 milionu, tudíž je možné úročení vkladů teoreticky až do neomezené výše.
Akční úrok ve výši šesti desetin procenta je připsán na účet vždy měsíčně, fixační bonus přistane na kontě po skončení konkrétní fixace – jejich počet není omezen a je možné zrušení kdykoliv, navíc bez pokut. Sjednání účtu a jeho vedení je bezplatné, není zapotřebí ani běžný účet u Wüstenrot. Nabídka se nicméně vztahuje pouze na novou klientelu, která ještě neměla dříve založený spořicí účet u této společnosti.

 

 



Čtěte také

marketing Každý měsíc možnost vložit nových až 300 000 Kč na 2 % p. a. na 6 měsíců

marketing Klienti RSTS mohou mít ke stavebnímu spoření až čtyři tisíce jako bonus

marketing Češi nedělají rozdíl mezi spořením a investováním, jak ukázal nejnovější průzkum

marketing Creditas opět zvýhodňuje své spořicí účty, úrok dosáhne až na 1,1 % ročně

marketing Wüstenrot zvýhodňuje od 20. srpna své termínované vklady

marketing Češi si největší podíl finančních prostředků ukládají na spořicí účty

marketing ČSOB Penzijní společnost se během června zaměří na naše nejmenší

marketing Wüstenrot se rozhodl zvýhodnit své stavební spoření