Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Změňte bydlení, změňte život – aktuální kampaň z dílny Raiffeisen stavební spořitelny

Nová komunikační kampaň Raiffeisen stavební spořitelny (RSTS), která se objevuje na televizích Nova a Prima, začala 21. srpna. Její název „Změňte bydlení, změňte život“ hovoří jistě za vše, cílem je motivovat lidi ke změně jejich aktuálního bydlení.

I maličkost může být považována za klíčovou změnu

RSTS přináší nový model, který s nadsázkou říká, že i menší proměna bydlení může hodně ovlivnit celkový životní postoj. TV reklamy budou neseny v duchu image společnosti, která se snaží být partnerem klientům pro pořízení nového bydlení nebo rekonstrukce. Kampaň spoluvytvářela agentura Leo Burnett, režie se chopil Bernhard Landen. Natáčelo se celkem dva dny, nejvíce na pražském Žižkově. Tři půlminutové reklamní spoty, které jsou rozděleny na dvě části – před a po. Do médií se dostanou postupně, v podzimních měsících bude ústředním komunikačním kanálem TV obrazovka, kampaň se ale objeví i na internetu nebo v tisku.



Čtěte také

marketing Equa bank zvýhodní své termínované vklady, výrazně vzroste úroková sazba

marketing Wüstenrot nabízí spořicí účet s úrokem 1,1 procenta do konce letošního roku

marketing Díky půjčce Poštovní spořitelny mohou mít klienti peníze na účtu už během čtvrthodiny

marketing Češi umějí spořit, dvacet procent ale nevychází dobře s penězi

marketing Češi si spoří různými způsoby, nejde jen o spořicí účty

marketing Spořicí účty budou atraktivnější, potrvá to ale několik měsíců

marketing Penzijní připojištění ČSOB dosáhlo zajímavého zhodnocení

marketing Dynamické fondy opět uspěly – aneb penzijní spoření za rok 2016