Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Změňte bydlení, změňte život – aktuální kampaň z dílny Raiffeisen stavební spořitelny

Nová komunikační kampaň Raiffeisen stavební spořitelny (RSTS), která se objevuje na televizích Nova a Prima, začala 21. srpna. Její název „Změňte bydlení, změňte život“ hovoří jistě za vše, cílem je motivovat lidi ke změně jejich aktuálního bydlení.

I maličkost může být považována za klíčovou změnu

RSTS přináší nový model, který s nadsázkou říká, že i menší proměna bydlení může hodně ovlivnit celkový životní postoj. TV reklamy budou neseny v duchu image společnosti, která se snaží být partnerem klientům pro pořízení nového bydlení nebo rekonstrukce. Kampaň spoluvytvářela agentura Leo Burnett, režie se chopil Bernhard Landen. Natáčelo se celkem dva dny, nejvíce na pražském Žižkově. Tři půlminutové reklamní spoty, které jsou rozděleny na dvě části – před a po. Do médií se dostanou postupně, v podzimních měsících bude ústředním komunikačním kanálem TV obrazovka, kampaň se ale objeví i na internetu nebo v tisku.



Čtěte také

marketing Kolik a jak spoří rodiče svým dětem? Aneb z rodného hnízda s penězi do začátku

marketing Wüstenrot od příštího roku navýší úroky u termínovaného vkladu

marketing Češi podle průzkumu nevědí, kolik je vhodné odkládat si na penzi

marketing Equa bank zvýhodní úrokové sazby u termínovaných vkladů

marketing Sberbank CZ zlepšuje podmínky u spořicích a termínovaných vkladů

marketing Jak ideálně rozmnožit úspory a kdy odeslat finance na stavební spoření

marketing Muži spoří na penzi v malém rozsahu, rádi by ale měli jednou nadstandardní důchod

marketing Každý druhý Čech nechá pod stromečkem hotovost