Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Změňte bydlení, změňte život – aktuální kampaň z dílny Raiffeisen stavební spořitelny

Nová komunikační kampaň Raiffeisen stavební spořitelny (RSTS), která se objevuje na televizích Nova a Prima, začala 21. srpna. Její název „Změňte bydlení, změňte život“ hovoří jistě za vše, cílem je motivovat lidi ke změně jejich aktuálního bydlení.

I maličkost může být považována za klíčovou změnu

RSTS přináší nový model, který s nadsázkou říká, že i menší proměna bydlení může hodně ovlivnit celkový životní postoj. TV reklamy budou neseny v duchu image společnosti, která se snaží být partnerem klientům pro pořízení nového bydlení nebo rekonstrukce. Kampaň spoluvytvářela agentura Leo Burnett, režie se chopil Bernhard Landen. Natáčelo se celkem dva dny, nejvíce na pražském Žižkově. Tři půlminutové reklamní spoty, které jsou rozděleny na dvě části – před a po. Do médií se dostanou postupně, v podzimních měsících bude ústředním komunikačním kanálem TV obrazovka, kampaň se ale objeví i na internetu nebo v tisku.



Čtěte také

marketing ČSOB Penzijní společnost se během června zaměří na naše nejmenší

marketing Wüstenrot se rozhodl zvýhodnit své stavební spoření

marketing Více než třetina Čechů disponuje úsporami nižšími než deset tisíc korun

marketing Když rostou mzdy, je jistě zcela namístě daňově výhodné penzijní spoření

marketing Wüstenrot Spořicí účet: úroková sazba 1,2 procenta až do poloviny letních prázdnin

marketing Tři pětiny Čechů se považují za domácí kutily

marketing ČS nemovitostní fond i nadále mění své portfolio

marketing Kolik a jak spoří rodiče svým dětem? Aneb z rodného hnízda s penězi do začátku