Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB má pro své klientky novou platební kartu se zajímavými podmínkami

Jak praví statistiky ČSOB, v loňském roce se skrze platební karty klientů ČSOB, ERA a Poštovní spořitelny provedlo v obchodech s módním oblečením a doplňky takřka devět milionů nákupů. V drtivé většině případů nakupují ženy, a nejen to samozřejmě znamená, že dámy rády nakupují.

Protože nákup se slevou je ještě atraktivnější, ČSOB připravila nabídku speciální platební karty pro výhodnější nákupy, která je určena zejména něžnému pohlaví.

Od poloviny května celá akce začíná

„Klientky ČSOB, Ery a Poštovní spořitelny se mohou těšit na výhodné nakupování se slevou. Banka pro ně připravila speciální platební kartu Ona Dnes, se kterou mohou nakupovat ve vybraných obchodech a na internetu po celý rok se slevou,“ dodává k celé věci Miloš Minčič, manažer inovativních služeb ČSOB.

Speciální fialovou kartu pojmenovanou Ona Dnes si mohou klientky zřídit již od patnáctého května, kdy rovněž začíná nákupní týden Nákupy OnaDnes. Jeho generálním partnerem je kromě společnosti Mastercard i ČSOB. „Navíc v průběhu června se klientky mohou těšit na snadné využívání karty OnaDnes v mobilní peněžence ČSOB NaNákupy společně s věrnostními kartičkami svých oblíbených obchodníků,“ říká Miloš Minčič.

Karta OnaDnes funguje jako klasická bezkontaktní platební karta

V nabídce je jak debetní, tak i kreditní varianta. Žádost o ni lze podat na každé pobočce ČSOB nebo finančním centru České pošty. Založení karty je zdarma, klienti nebudou platit ani za měsíční vedení. Ten, kdo ji vlastní, získá ihned slevu nebo jiné bonusy u celkem čtrnácti partnerů projektu. Těch pak bude velmi pravděpodobně ještě během letošního roku o poznání více.

Podle průzkumu ČSOB se nejvíce platí kartou v supermarketech. Je pravda, že útrata za módní oblečení a doplňky zůstává nezanedbatelnou součástí nákupu kartou. A v tomto směru jde hlavně o ženy, ty tvoří 75 procent klientely, zbytek jsou muži – ti ale nakupují většinou oblečení určené právě svým drahým polovičkám.



Čtěte také

marketing Bezkontaktní bankomaty od Air Bank slaví výročí

marketing Díky Mastercard bude Praha plná nových zážitků

marketing Tři čtvrtiny Čechů s oblibou platí kartou, rozdíl mezi debetní a kreditní kartou však mnohým uniká

marketing Češi mají ve stále větší oblibě takzvané zlaté karty

marketing Pojištění platebních karet ve FIO jde nově i přes internet

marketing ČSOB má akci pro školáky, nabídne jim třeba vlastní kartu

marketing Nová kreditka od Sberbank poslouží jako kontokorent i debetní karta

marketing mBank přichází na trh s refinancováním kreditek