Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Jarní kampaň MONETA Money Bank přináší nabídku pro živnostníky a malé firmy

MONETY Money Bank připravila od začátku března komunikační kampaň, která se týká neúčelové půjčky Expres Business nezajištěný, garantující zajímavé úročení 5,9 % ročně, přičemž není třeba ručit nemovitostí. Produkt je zde pro živnostníky nebo malé firmy, banka hodlá upevnit pozici jedničky ve financování těchto segmentů. Kampaň vyrobila agentura Kaspen/Jung von Matt.

Připraven je reklamní spot, který se objeví na TV i v rádiích

Spoty, jejichž režisérem je Tomáš Řehořek, budou vysílat vybrané televizní stanice – Atmedia, ČT, Prima, Óčko – ale bude na ni možné narazit i v multikinech CineStar. Vizuály budou k vidění po celé ČR na velkoformátových outdoorových plochách nebo v tisku, ale samozřejmě také na internetu. Ruku v ruce s kampaní pak jde projekt „Minuta od MONETA Money Bank“, v němž banka spolupracuje s rockovým rádiem Beat. V průběhu března budou moderátoři rádia oslovovat posluchače, aby vyprávěli příběh o svém podnikání. Ty se pak objeví na webových stránkách rádia Beat, autoři nejatraktivnějších příběhů pak dostanou možnost ukázat se v minutovém spotu MONETA Money Bank.



Čtěte také

marketing Česká spořitelna připravila pro své klienty internetové a mobilní bankovnictví George

marketing Výhody bezplatné jízdy do čtvrt hodiny od Hello bank! jsou mezi rekolisty hodně ceněné

marketing Dětský účet u mBank nabízí výhody dokonce i pro rodiče

marketing Internetové bankovnictví Creditas nabízí správu účtu další banky, tentokrát jde o Air Bank

marketing Jaká rizika s sebou nese otevírání bankovního trhu?

marketing Každý pátý Čech by rád využil placení chytrými hodinkami a náramky

marketing ČSOB Private Banking byl opět zvolen nejlepším produktem v oblasti českého privátního bankovnictví

marketing Bezhotovostní platba v Equa bank proběhne od nynějška výrazně rychleji