Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Nový věrnostní program iBod začíná

Česká spořitelna se svými partnery zahajuje 7. října novou marketingovou kampaň ve stylu bonusového věrnostného programu. Podobné programy již úspěšně fungují například ve Velké Británii nebo v Německu, kde jej využívá na 20 milionů lidí.

Princip programu spočívá v odměňování věrných zákazníků za jejich nákupy bonusem, takzvanými iBody. Každý iBod bude mít svoji hodnotu. Za ty si zákazník bude moci vybírat odměny u partnerů dle vlastního výběru. To všechno bude možné na základě bezplatné registrace a obdržení iBOD zákaznické karty. Klienti, kteří budou platit kartou České spořitelny, mohou být odměněni dvojnásob.

Současnými hlavními partnery České spořitelny v projektu jsou Datart, Sportisimo a Bambule, dalších partnerů je celkem třicet, ale dle předsedy představenstva společnosti iBOD Miloslava Křečana je rodina otevřená a nebrání se v budoucnu dalším partnerům. Ambiciózní projekt, který stál odhadem 40 milionů Kč, počítá s milionem českých zákazníků, kteří by se mohli do programu zapojit.

iBod

Značka iBOD a celý program budou uvedeny velkou mediální kampaní na největších českých internetových a zpravodajských portálech, masivní podporou v televizních a outdoorových plochách. V první fázi budou napřímo osloveny 3 mil. českých domácností letákem s dočasnou papírovou kartou. Kampaně začnou běžet od 7.10. 2013.



Čtěte také

marketing Sleva na paliva u OMV až do konce února: Členové věrnostního klubu mají každý litr paliva levnější až o 3 Kč

marketing Léto nemusí být drahé

marketing Při založení U konta od UniCredit Bank je možné získat bonus, tisícikoruna na nákup v Albertu

marketing Nový produkt společnosti E.ON Komplet plyn přináší výhodnější ceníky, ale také pravidelnou revizi plynového kotle

marketing Zákazníci E.ON mohou ušetřit až 19 % z ceny elektřiny i plynu

marketing Jak na Vánoce poradí Albert

marketing Aktuální ceny na trzích říkají „topte uhlím či zemním plynem“ vyplatí se to ale z dlouhodobého hlediska?

marketing SAZKAmobil uvádí zvýhodněnou Letní SIM kartu za 75 Kč