Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Poptávka kolem konsolidace dluhů narůstá, v Čechách se běžně dávají dohromady půjčky od celé rodiny

Konsolidace půjček je stále populárnějším řešením dluhové optimalizace, zvažuje ji takřka šedesát procent osob s dvěma či více finančními závazky. Konsolidace u jednotlivců ale má své limity, část Čechů totiž nemá tolik úvěrů – i proto se nabízí možnost využít sjednocení půjček pro oba partnery nebo širší rodinný kruh.

Více než polovina Čechů nemá tolik dluhů, aby je mohla sjednotit

Jak ukázal průzkum firmy Cofidis mezi více než pěti sty respondenty, na šedesát procent lidí nemá možnost sjednotit půjčky a úvěry, což často pramení i z neznalosti. Kromě spotřebitelského úvěru je možné přihlásit ke konsolidaci také kontokorent nebo kreditní kartu. Část dlužníků už také v minulosti konsolidací půjček prošla, další pak mají sjednaný jen jediný úvěr.

Čísla hovoří jasně, podle průzkumu by ke sjednocení půjček v rámci celé rodiny přistoupilo hned 43 % dotázaných. Reálný zájem by však mohl být i vyšší, asi dvacet procent lidí totiž něco podobného rozmýšlí nebo neví o žádné podobné nabídce. Řada firem nabízí tuto možnost už nejméně dvě léta, deset procent lidí však přiznalo, že o podobné variantě vůbec nevěděli. Je to i proto, že chybí aktivní propagace. Proti rodinné konsolidaci se staví osm procent dotázaných, kteří v ní prostě nemají důvěru. Jinými slovy si nemyslí, že by bylo možné skrze tento krok uspořit.

Pro české občany však je nabídka konsolidace půjček atraktivní, zájem totiž každoročně narůstá. Dá se předpokládat, že trend bude pokračovat, což samozřejmě platí i pro partnerské, potažmo rodinné konsolidace úvěrů. Meziroční nárůst objemu konsolidací o více než polovinu jistě není náhodný.



Čtěte také

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky

marketing Nebankovních půjček se nemusíte bát. Ne všechny jsou předražené a podezřelé

marketing Čtyřtisícový bonus k půjčce HYPOsplátka od RSTS

marketing Zonky přinášejí nové verze televizní reklamy, kde lidé představují své konkrétní zkušenosti

marketing Půjčka před Vánoci: Jak si půjčit chytře?

marketing Největší obavy, které mají Češi kolem půjček

marketing Sdílení půjček není pro Čechy problém, platí to ale jen v rodinném kruhu

marketing Půjčka ProBydlení letos bez poplatků