Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Wüstenrot nabízí spořicí účet s úrokem 1,1 procenta do konce letošního roku

Mimořádné zhodnocení úspor, které pro nové i stávající klienty nabízí u svých spořicích účtů Wüstenrot, bude platit až do konce roku. Nabídka se pak vztahuje na všechny finanční prostředky, které klienti vloží mezi začátkem září a koncem prosince 2017.

Bonusové úročení navíc, a to zcela bez podmínek

Maximální zhodnocení Wüstenrot spořicího účtu 0,6 % je navýšeno ještě o dalšího půl procenta, klienti se tak mohou dočkat nebývalé úrokové sazby 1,1 procenta, a to až do konce kalendářního roku. Vše zcela bez podmínek, není nutné současně sjednávat jiný produkt z nabídky společnosti Wüstenrot.

V současnosti je základní úrok Wüstenrot roven 0,2 % ročně, v nabídce je současně i věrnostní bonus až 0,4 % za rok, který je platný při sjednání fixace vložených financí na čtvrtletní až roční období. Počet fixací je neomezen, lze jej sjednat ve výši nejméně deseti tisíc korun. Jakoukoliv fixaci lze také bezplatně zrušit, pokud to bude klient vyžadovat.

Pro vložené prostředky od 30 tisíc až do 1,5 milionu korun je tak možné získat sazbu až 0,6 % za rok. Každý nový klient až do konce letošního roku může získat ještě další bonus, stačí si co nejdříve založit účet a vložit nebo převést na něj své úspory. Ty budou úročeny sazbou 1,1 % až do 31. prosince 2017. Založení a vedení takového účtu je navíc zcela bezplatné, klienti ani nemusí využívat jiný (běžný) účet u společnosti Wüstenrot.



Čtěte také

marketing ČSOB Penzijní společnost se během června zaměří na naše nejmenší

marketing Wüstenrot se rozhodl zvýhodnit své stavební spoření

marketing Více než třetina Čechů disponuje úsporami nižšími než deset tisíc korun

marketing Když rostou mzdy, je jistě zcela namístě daňově výhodné penzijní spoření

marketing Wüstenrot Spořicí účet: úroková sazba 1,2 procenta až do poloviny letních prázdnin

marketing Tři pětiny Čechů se považují za domácí kutily

marketing ČS nemovitostní fond i nadále mění své portfolio

marketing Kolik a jak spoří rodiče svým dětem? Aneb z rodného hnízda s penězi do začátku